An: 2016
Suprafață amenajată: 121 mp (showroom + birouri)

Design bărbătesc pentru singurul magazin online de ceasuri dedicat bărbaților

Atunci când unul dintre cele mai cunoscute magazine de ceasuri din România aduce pe masă provocarea de a reflecta și la nivel de design noua lui poziționare, știi că te așteaptă un proiect cel puțin ambițios. Asta s-a întâmplat în momentul în care WatchShop, devenit la momentul respectiv singurul magazin online de ceasuri dedicat bărbaților, a apelat la noi pentru a ne ocupa de amenajarea noului lor spațiu, folosit atât ca sediu, cât și ca showroom.

În retail, lucrurile sunt simple: cu cât expui mai mult, cu atât vinzi mai bine. Mai ales atunci când vorbim despre ceasuri, e nevoie ca oamenii să le vadă cât mai bine – acest contact direct face parte din experiența de cumpărare.

Așa că am ținut cont ca ceasurile, adevăratele vedete ale showroom-ului, să fie puse în valoare. Deși nu am avut la dispoziție un spațiu foarte mare, am maximizat zona de expunere prin modul de amenajare și am găsit soluții de iluminare care să pună reflectorul – la propriu – pe produsele WatchShop.

Am optat pentru stilul industrial, care transmitea cel mai bine poziționarea brandului, subliniând astfel linia masculină prin elementele mai puțin finisate, prin aparenta neglijență, intenționat pusă „la lucru” pentru încadrarea în concept.
Cu un buget minim, am adus spațiului atât un plus estetic, cât și unul funcțional, la fel de importante pentru destinația acestuia.

Întreabă arhitecții

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.